Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών
Το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ) του Τμήματος είναι πενταετές. Έχει διαρθρωθεί με τρόπο ώστε να είναι συνεπές με τους στόχους του Τμήματος και να εντάσσεται σε διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές.
Το αντικείμενο του Τμήματος είναι η ολοκληρωμένη Σχεδίαση Προϊόντων και Συστημάτων με την δημιουργική χρήση γνώσης και ιδεών από ένα ευρύ φάσμα των τεχνών και των επιστημών, με έμφαση στην χρήση νέων τεχνολογιών. Ο σκοπός του Τμήματος είναι να παράγει αποφοίτους που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν δημιουργικά νέες τεχνολογίες, επιστήμη, και τέχνη για να σχεδιάσουν λύσεις με την μορφή εύχρηστων και λειτουργικών Προϊόντων και Συστημάτων σε διάφορους χώρους και πλαίσια. Το Τμήμα ανταποκρίνεται με αυτόν τον τρόπο στις τρέχουσες αλλά και στις αναδυόμενες ανάγκες για στελέχη στη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις στο παγκόσμιο σκηνικό.
Το πρόγραμμα σπουδών δεν διαχωρίζει κύκλους μαθημάτων. Το Τμήμα θεωρεί τα μαθήματα των πρώτων τριών ετών ως υποχρεωτικά μαθήματα κορμού, τα οποία αντιστοιχούν περίπου στο 40% των προσφερόμενων μαθημάτων και περίπου στο 60% των μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη διπλώματος. Επίσης προσφέρονται τριάντα δύο (32) προαιρετικά μαθήματα, τα οποία ονομάζονται Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ) και δέκα επτά (17) μαθήματα Υποχρεωτικής Επιλογής Κατεύθυνσης (ΥΕΚ). Όλα τα μαθήματα έχουν διδακτικές μονάδες και πιστωτικές μονάδες ECTS και συνυπολογίζονται στον υπολογισμό του Διπλώματος.
Διαβάστε από τον επίσημο ιστότοπο του Τμήματος τη δομή και τις κατευθύνσεις του ΠΠΣ και δείτε τον πλήρη οδηγό σπουδών 2011-12.
Μαθήματα
Ακολουθεί ο κατάλογος μαθημάτων του ΠΠΣ όπου για κάθε μάθημα υπάρχουν σύνδεσμοι σε ενδεικτικά θέματα εργασιών και εξετάσεων και σε δείγματα εργασιών των φοιτητών. Με κλικ στο όνομα του μαθήματος μπορείτε να δείτε την περιγραφή του όπως εμφανίζεται στον οδηγό σπουδών.
Διπλωματικές Εργασίες
Κατεβάστε τον πλήρη κατάλογο διπλωματικών εργασιών του Τμήματος.
Ενδεικτικές διπλωματικές εργασίες
Ακολουθεί λίστα ενδεικτικών διπλωματικών εργασιών του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών. Σε όσες
περιπτώσεις κάποια διπλωματική οδήγησε σε δημοσίευση ή ανακοίνωση σε συνέδριο, παρατίθεται και η αντίστοιχη δημοσίευση/ανακοίνωση.
- ΕΙΡΗΝΗ ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, Ενσωμάτωση σχεδιαστικών κανόνων και προθέσεων κατά τη διαδικασία επίπλωσης και παρουσίασης εικονικών περιβαλλόντων με έμφαση στο χώρο της κουζίνας
- ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΘΕΜΕΛΗ, Υποστήριξη της μαζικής εξατομίκευσης στη σχεδίαση ενδυμάτων μέσω της αξιοποίησης ανθρωπομετρικών δεδομένων
- ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΑΣΑΝΙΔΟΥ, Σχεδίαση αλληλεπίδρασης και παρουσίασης πληροφοριών σε εφαρμογές αρχιτεκτονικής περιήγησης επιτραπέζιων συστημάτων εικονικής πραγματικότητας
- ΙΩΝΑΘΑΝ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ, Σχεδιασμός συστήματος διαδραστικής αφήγησης με την τεχνική των μεταβλητών τμημάτων
- ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΗ, Μοντελοποίηση δημογραφικών και συναισθηματικών παραμέτρων σε σύστημα προσομοίωσης κίνησης πλήθους
- ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΑΝΤΙΟΣ, Σχεδίαση εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως βοήθημα ανάπτυξης δεξιοτήτων προσανατολισμού και κινητικότητας από άτομα με προβλήματα όρασης
- ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΑΛΙΣΟΒΑ, Συνεργατικά Εικονικά Περιβάλλοντα για Σχεδίαση Εσωτερικών Χώρων. Προβλήματα που εντοπίζονται στην επίγνωση και προτεινόμενες λύσεις.
- Δημοσίευση που προέκυψε από τη διπλωματική: Koutsabasis, P., Vosinakis, S., Malisova, K., Paparounas, N. (2012). On the value of virtual worlds for collaborative design. Design Studies, 33(4), 357–390. [pdf]
- ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΑΤΣΟΥΓΙΑΝΝΗ, Βιοδιασπώμενα Πολυμερή στη σχεδίαση για το περιβάλλον
- ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΝΟΥΣΑ, Αλληλεπίδραση Ανθρώπου - Υπολογιστή με Καταδίωξη Βλέμματος:Επισκόπηση τεχνικών αλληλεπίδρασης και συγκριτική αξιολόγηση για επιλογή αντικειμένων σε μελέτη περίπτωσης
- ΕΥΓΕΝΙΑ-ΕΛΕΝΗ ΠΑΤΣΟΥΛΕ, Σχεδίαση δικτυακών τόπων για ηλικιωμένους:Πλαίσιο αρχών και μελέτη περίπτωσης
- Δημοσίευση που προέκυψε από τη διπλωματική: Patsoule, E., Koutsabasis, P. (2012). Redesigning web sites for older adults. Presented at the 5th International Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments (PETRA 2012), ACM, June 6-8, Crete, Greece. [pdf]
- ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΟΛΛΙΑ, Διαδραστικές καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις σε εξωτερικούς χώρους: αλληλεπίδραση του έργου με το κοινό
- ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΙΤΖΟΥΝΗ, Σχεδίαση ταινίας animation μικρού μήκους, με απευθυνόμενο κοινό τα παιδιά, έπειτα από συνεργασία με αυτά
- ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΓΙΑΤΗΣ, Σχεδίαση κινουμένων σχεδίων με βάση την τεχνική κατασκευής: Η αισθητική της άμμου
- ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΤΖΙΝΑΣ, Σχεδιασμός συστήματος μεταφοράς και μεταποίησης απορριμμάτων με ανάκτηση των ενεργειακών του απαιτήσεων
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΗΛΕΟΥΝΗΣ, Ανάπτυξη συστήματος βασισμένο σε γνώση για το σχεδιασμό ρομποτικής κυψέλης
- ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, Αναθεώρηση της μεθόδου Contextmapping για την απόκτηση γνώσης που αφορά τον τελικό χρήστη κατά τα πρώτα στάδια δημιουργίας αξιών στη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων
- ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΚΗ, Σχεδίαση συστήματος ηλεκτρονικών φακέλων ασθενών. Εφαρμογή στο Ιατρείο Ενηλίκων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Χανίων
- ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΡΩΝΗΣ, Εργονομική αξιολόγηση θέσεως εργασίας οδοντιατρικού συγκροτήματος και σχεδιαστική πρόταση βελτιστοποίησης.
- ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΡΦΗΣ, Πρόταση Επανασχεδίασης Συστήματος Μεταφοράς Υγρών Καυσίμων
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, Σχεδίαση υβριδικού ηλιακού συστήματος με φερόμενα κάτοπτρα για την συμπαραγωγή φωτισμού, ηλεκτρισμού και ζεστού νερού
- ΕΛΕΝΗ ΜΗΤΡΟΥ, Η περιήγηση σε παραδοσιακούς οικισμούς και ο τρόπος εύρεσης πορείας του επισκέπτη σε μη οικείο περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης η Ερμούπολη Σύρου
- ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΑΚΗΣ, Μελέτη περίπτωσης της συμπεριφοράς των οδηγών διαφορετικών τύπων οχημάτων σε διασταυρώσεις μέσω νατουραλιστικής παρατήρησης και ανάλυση των μοτίβων που έχουν καθιερωθεί.
- ΓΕΩΡΓΙΑ-ΕΛΕΑΝΑ ΣΠΑΝΟΥ, Μια διερευνητική μελέτη συμπεριφοράς σε καταστάσεις προσπεράσματος
- Δημοσίευση που προέκυψε από τη διπλωματική: Papakostopoulos, V., Spanou, E-G., Nathanael, D., and Gkikas, K. (2010). Understanding overtaking, beyond limitations of the visual system in making spatiotemporal estimations. In W-P. Brinkman and M. Neerinch (Eds.), Caring Technology for the Future, Proceedings of the 28th European Conference on Cognitive Ergonomics – ECCE 2010, 169-172. [pdf]
- ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΚΝΑΚΗ, Ανάπτυξη μεθοδολογικού πλαισίου σχεδιασμού «ευφυών ρούχων» (Intelligent Clothing) ως συνεργατικά συστήματα υποστήριξης ανθρώπινης δραστηριότητας.
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΟΤΣΗΣ, Ανάλυση και σχεδιασμός του συστήματος παρακολούθησης της δομικής ακεραιότητας αεροσκαφών
- ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΝΤΟΥΣΙΑ, Ανάλυση οδοντικών εμφυτευμάτων με χρήση της μεθόδου των πεπερασμένων στοιχείων
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΙΦΑΚΗ, Μελέτη αυτοϊάσιμων υλικών:μοντελοποίηση πολύστρωτων σύνθετων υλικών που περιέχουν κοίλες ίνες
- ΕΥΑΝΘΙΑ ΑΝΔΡΙΤΣΟΥ, Μελέτη και ανάλυση tensegrity κατασκευών
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΡΟΝΙΚΟΛΟΣ, Η σχέση της δέσμευσης καριέρας με την οργανωσιακή δέσμευση: μια ποιοτική έρευνα σε εργαζομένους ιατρούς ενός περιφερειακού νοσοκομείου
- ΟΛΥΜΠΙΑ ΖΗΣΗ, Λήψη αποφάσεων:Εφαρμογές στη συμπεριφορά καταναλωτή
- ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ, Σχεδίαση ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής για παιδιά 8-14 ετών.
- ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΤΣΙΟΥ, Σχεδιασμός Συστήματος Καθισμάτων για χώρους συνεδριακών εκδηλώσεων
- ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΡΙΓΑΚΗΣ, Σχεδίαση εκπαιδευτικής εφαρμογής διαδραστικής αφήγησης για δυσλεξικά παιδιά με χρήση του μύθου
- Δημοσίευση που προέκυψε από τη διπλωματική: Verigakis, N., Stavrakis, M., Darzentas, J. (2010). Educational interactive storytelling for narrative comprehension and recall in dyslexic children: employing a mythic narrative structure. In First International Workshop on Interactive Storytelling for Children.
- ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΚΑΒΟΓΙΑΝΝΗΣ, Περιγραφή πολυ - μεθοδολογικής προσέγγισης σχεδίασης εικονικών περιβαλλόντων με έμφαση στην αλληλεπίδραση
- Δημοσίευση που προέκυψε από τη διπλωματική: Stavrakis, M., Chnarakis, N., Gavogiannis, A., Spyrou, T., Darzentas, J. (2007). A multi-methodological view for the collaborative design of virtual environments. Presented at the 4th Intuition International Conference and Workshop, Athens. [pdf]
- ΚΟΡΙΝΑ ΝΤΕΡΡ, Μελέτη και σχεδίαση διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής: Σύγκριση έργων παραστατικής κινηματογραφίας και διαδραστικών πολυμέσων
- ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, Ασφάλεια και σχεδίαση παιδοτόπων στην Ελλάδα
- ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΖΗΣ, Αυτόνομα συστήματα επίπλων για την εξυπηρέτηση των βασικών ανθρώπινων αναγκών σε δωμάτιο αστικής κατοικίας
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΚΚΙΑΣΜΕΝΟΣ, Σχεδίαση επίπλων εξωτερικού χώρου από σκυρόδεμα
- ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΑΤΟΥ, Μελέτη της διαδικασίας φαγητού στο αεροπλάνο –Σχεδιαστική Πρόταση Σερβιρίσματος Φαγητού για το επιβατικό κοινό
- ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΜΠΟΦΥΛΑΤΟΣ, Σχεδίαση για αειφορία - Μια, μη κριτική, επισκόπηση
- Δημοσίευση που προέκυψε από τη διπλωματική: Bofylatos, S., Spyrou, T., Darzentas, J., Darzentas, J.S. (under review). A Generic Framework for Understanding design for sustainability tools, methodologies and frameworks. In SUSTAINABLE INNOVATION 2012 Resource Efficiency, Innovation and Lifestyles. Part of the ʽTowards Sustainable Product Designʼ series of conferences. 17th International Conference 29th-30th October 2012, Alanus University, Bonn, Germany.
- ΜΑΡΙΑ ΚΑΨΗ, Ανάπτυξη προσέγγισης για την αξιολόγηση της ευχρηστίας σχεδιαστικών οδηγιών για την προσβασιμότητα του ιστού
- Δημοσιεύσεις που προέκυψαν από τη διπλωματική: Kapsi, M., Vlachogiannis, E., Darzentas, J., Spyrou, T. (2009). A preliminary feedback for the WCAG 2.0 - WCAG 1.0 Vs WCAG 2.0 evaluation study, PETRA 2009, 2nd International Conference onPErvasive Technologies Related to Assistive Environments, organized by the University of Texas at Arlington, USA, Corfu, 2009. [pdf]
- Kapsi, M., Vlachogiannis, E., Darzentas, J., Spyrou, T. (2009). The usability of web accessibility guidelines: An approach for evaluation, HCI International 2009. [pdf]
- ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΕΠΟΝΗ, Ανάλυση και σύγκριση συστημικών μεθοδολογιών οργανωσιακής σχεδίασης
- Δημοσιεύσεις που προέκυψαν από τη διπλωματική: Peponi, K., Arnellos, A., Spyrou, T., Darzentas, J. (2009a). Analysis and comparison of systemic methodologies for organisational design. In the 5th National & International Conference of the Hellenic Society for Systemic Studies: From Systems Thinking to Systems Design & Systems Practice, Xanthi, June 24-27, 2009.
- Peponi, K., Arnellos, A., Spyrou, T., Darzentas, J. (2009b). A new way of classifying and comparing systemic methodologies. In the 23rd European Conference on Operational Research, EURO XXIII, Bonn, July 5-8, 2009.
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, Σχεδιασμός συστήματος υποστήριξης αποφάσεων - Εφαρμογή στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ)
- Δημοσιεύσεις που προέκυψαν από τη διπλωματική: Oikonomou D., Moulianitis V., Lekkas D., Koutsabasis P., "Decision Support System Design for the Hellenic Centre of Health Emergency Response”, International Journal of User-Driven Healthcare, Vol.1, No.2, pp.39-56, May 2011 (doi: 10.4018/ijudh.2011040104). [pdf]
- Oikonomou D., Moulianitis V., Lekkas D. Koutsabasis P., "Decision Support System Design for Cooperation in Emergency Situations at the Hellenic Center of Emergency Response (EKAB)", International Workshop on Mobile Information Technology for Emergency Response, Goteborg, Sweden, May 2009 [pdf]
- ΜΑΡΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ, Σχεδίαση συστήματος έκθεσης και παρουσίασης προϊόντων περιποίησης ομορφιάς
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών
Για την άμεση επαφή των φοιτητών με το επιχειρηματικό γίγνεσθαι, το ΤΜΣΠΣ ενσωμάτωσε στο πρόγραμμα σπουδών του, ως υποχρεωτικό μάθημα με υψηλή βαρύτητα, την Πρακτική Άσκηση σε επιχειρήσεις και φορείς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης μπορείτε να επισκευτείτε τη σελίδα: Άλλες Δραστηριότητες
Στατιστικά Στοιχεία
Παρακάτω περιέχονται στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό εγγεγραμμένων, τον αριθμό αποφοίτων, τη διάρκεια φοιτησης, το βαθμό πτυχίου και τις βαθμολογίες των φοιτητών στα μαθήματα.
Εγεγραμμένοι φοιτητές από το έτος 2007 έως και το έτος 2011
ΕΤΟΣ | Αριθμός εγγραφών |
2007 | 61 |
2008 | 78 |
2009 | 78 |
2010 | 78 |
2011 | 80 |
ΣΥΝΟΛO | 375 |
Αριθμός αποφοίτων ανά έτος αποφοίτησης
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ | ΣΥΝΟΛΟ | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |
2000 | 48 | 1 | 11 | 12 | 9 | 4 | 4 | 5 | 2 |
2001 | 45 | 1 | 2 | 8 | 10 | 12 | 10 | 2 | |
2002 | 37 | 3 | 15 | 10 | 7 | 2 | |||
2003 | 23 | 5 | 11 | 5 | 2 | ||||
2004 | 30 | 2 | 8 | 16 | 4 | ||||
2005 | 6 | 5 | 1 | ||||||
2006 | 2 | 2 | |||||||
ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ | 191 |
Εξέλιξη του αριθμού αποφοίτων και διάρκεια σπουδών
ΕΤΟΣ Εισαγωγής | Αριθμός αποφοίτων | ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (χρόνια) | ||||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Δεν έχουν αποφοιτήσει | Σύνολο | Διαγραφές | ||
2000 | 48 | 1 | 6 | 15 | 9 | 6 | 2 | 7 | 2 | 28 | 82 | 6 |
2001 | 45 | 2 | 5 | 11 | 12 | 13 | 2 | 20 | 72 | 7 | ||
2002 | 37 | 2 | 7 | 13 | 13 | 2 | 18 | 65 | 10 | |||
2003 | 23 | 1 | 15 | 5 | 2 | 28 | 65 | 14 | ||||
2004 | 30 | 1 | 3 | 22 | 4 | 28 | 63 | 5 | ||||
2005 | 6 | 5 | 1 | 50 | 63 | 7 | ||||||
2006 | 2 | 2 | 55 | 61 | 4 |
Ο μέσος χρόνος αποφοίτησης των προπτυχιακών φοιτητών σύμφωνα με τα στοιχεία που εξάγονται από το φοιτητολόγιο είναι 7,68 έτη.
Κατανομή βαθμολογίας και μέσος βαθμός διπλώματος των αποφοίτων
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΘΜΩΝ | ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΘΜΩΝ (%) | ||||||||
Έτος Αποφοίτησης | 5-5,9 | 6-6,9 | 7-8,4 | 8,5-10 | 5-5,9 | 6-6,9 | 7-8,4 | 8,5-10 | Μέσος Όρος |
2004-05 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0,00% | 0,00% | 100,00% | 0,00% | 7,69 |
2005-06 | 0 | 3 | 7 | 1 | 0,00% | 27,27% | 63,64% | 9,09% | 7,36 |
2006-07 | 0 | 5 | 9 | 0 | 0,00% | 35,71% | 64,29% | 0,00% | 7,14 |
2007-08 | 0 | 3 | 10 | 0 | 0,00% | 23,08% | 76,92% | 0,00% | 7,4 |
2008-09 | 0 | 3 | 24 | 0 | 0,00% | 11,11% | 88,89% | 0,00% | 7,45 |
2009-10 | 0 | 7 | 36 | 2 | 0,00% | 15,56% | 80,00% | 4,44% | 7,42 |
2010-11 | 0 | 22 | 40 | 3 | 0,00% | 33,85% | 61,54% | 4,61% | 7,29 |
Σύνολο | 0 | 43 | 127 | 6 | 0,00% | 24,43% | 72,16% | 3,41% | 7,39* |
*Προκύπτει από το σταθμισμένο μέσο όρο των επιμέρους μέσων όρων
Επιδόσεις φοιτητών
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε αναλυτικά στοιχεία για τις επιδόσεις των φοιτητών σε κάθε μάθημα
Επιδόσεις φοιτητών στα μαθήματα του ΠΠΣ
Αξιολόγηση Μαθημάτων από τους Φοιτητές
Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου και εν γένει των υπηρεσιών του Τμήματος από τους φοιτητές καθιερώθηκε στα τελευταία χρόνια ως ένα βασικό μέρος της διδακτικής διαδικασίας. Τα τελευταία εξάμηνα η αξιολόγηση των μαθημάτων γίνεται ηλεκτρονικά. Όλοι οι φοιτητές λαμβάνουν e-mail ένα περίπου μήνα πριν τη λήξη των μαθημάτων που τους ζητά να αξιολογήσουν τα μαθήματα που έχουν δηλώσει παραθέτοντας από ένα link για κάθε μάθημα. Στις εξετάσεις το σύστημα κλείνει. Η ανωνυμία του συστήματος είναι εξασφαλισμένη.
Αποτελέσματα αξιολόγησης
Στα παρακάτω αρχεία περιέχονται: Τα αριθμητικά αποτελέσματα αξιολόγησης (μέσος όρος βαθμολογίας ανά μάθημα και ανά ερώτηση του ερωτηματολογίου), και τα ποιοτικά σχόλια των φοιτητών (όσα υπάρχουν) ανά μάθημα. Στο χειμερινό εξάμηνο αξιολογήθηκαν με ξεχωριστό ερωτηματολόγιο τα εργαστηριακά μαθήματα. Τα αρχεία είναι σε μορφή Microsoft Excel 2007.
Χειμερινό εξάμηνο 2011-2012
Αριθμητικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Αριθμητικά αποτελέσματα αξιολόγησης εργαστηριακών μαθημάτων
Εαρινό εξάμηνο 2011-2012
Αριθμητικά αποτελέσματα αξιολόγησης